درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. افتخار ما رضایت مندی شماست.
آخرین مطالب
پيوندها
  • مطالب طنززیبا
  • همه چيز
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کامپیوتر به سبک حرفه ای و آدرس majidsaedi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


Alternative content


کامپیوتر به سبک حرفه ای
به ما حرفه ای باشید،اماتور بودن کافیست!!!




صفحه نمایش EPD

به گزارش سافت گذر به نقل ازفن آوری اطلاعات ایران؛ کمپانی ال جی اعلام کرد که به زودی صفحه نمایش کاعذی الکترونیکی (EPD) خود را به تولید انبوه می رساند و طبق برنامه ریزی های انجام شده ماه آینده وارد بازار اروپا می کند.

کاغذ الکترونیکی ال جی یک صفحه نمایش با استفاده از جوهر پلاستیک الکترونیکی است که ۶ اینچ است و دارای وضوح ۱۰۲۴ در ۷۶۸ می باشد، این صفحه نمایش ۰٫۷ میلیمتر ضخامت و ۱۴ گرم وزن دارد.

شرکت ال جی مدعی است که این کاغذ الکترونیکی در مقابل سقوط ار ارتفاع ۱٫۵ متری مقاوم است و هیچ آسیبی به آن وارد نمی شود. البته بزرگترین ویژگی EPD، این است که می توانید تا ۴۰ درجه آن را خم کنید بدون اینکه به آن آسیبی برسد.



مشتركان سيم‌كارت‌هاي ايرانسل در زمان سرقت سيم‌كارت‌هاي خود در ابتدا بايد به سوزندان سيم‌کارت اقدام كنند و براي قطع خط هم مي‌توانند به نمايندگي‌هاي مجاز و مراکز خدمات رسمي ايرانسل مراجعه کنند.
به گزارش (ايسنا)، مشتركان ايرانسل هم‌چنين مي‌توانند از يک خط ايرانسل با شماره 700 و يا از ساير خطوط با 09377000000 تماس بگيرند و به صورت تلفني و توسط اپراتورو پس از احراز هويت، خط را قطع موقت کنند. مشتركان ايرانسل مي‌توانند به صورت اينترنتي هم از طريق Ecare.irancell.ir خط خود را قطع موقت كنند؛ روش قطع از طريق تماس با مرکز تماس يا اينترنت در هر ساعت از شبانه روز و از هرجاي دنيا امكان‌پذير است.
مرحله بعدي مراجعه به مقام انتظامي و قضايي، اعلام سرقت و درخواست رديابي گوشي از دادسرا و احتمالا ارجاع دادسرا به کلانتري براساس روال داخلي دستگاه قضايي و انتظامي است و سپس ارجاع کلانتري به اپراتورهاي ايرانسل، همراه اول، و تاليا براي بررسي روشن شدن شماره سريال گوشي سرقتي و پس از اين مراحل انجام رديابي سريال گوشي توسط اپراتور و ارسال پاسخ رديابي گوشي به مرجع ارسال کننده نامه انجام مي‌شود.
براي پي‌گيري رديابي گوشي نيز بايد به نزديك‌ترين كلانتري مراجعه كرده و تقاضاي خود را ارائه دهند كه البته بهتر است كلانتري در همان محل به سرقت رفتن و يا مفقود شدن گوشي باشد و پس از آن از طريق مراجع قضايي موضوع را پي‌گيري كنند.



شنبه 19 شهريور 1390برچسب:سوزاندن سيم‌كارت‌ ايرانسل؛ چرا و چگونه؟, :: 10:46 ::  نويسنده : مجید ساعدی

18 شهريور 1390 - شركت‌های فناوری در نمایشگاه برلین بر سر ارائه تبلت‌های برتر به قدرت‌نمایی پرداخته‌اند و تقریبا مي‌توان گفت تلاش تمامی آنها این بوده تا ثابت کنند شرکت اپل تنها شرکتی نیست که مي‌تواند .......



ادامه مطلب ...


شنبه 19 شهريور 1390برچسب: برترین تبلت‌های نمایشگاه برلین, :: 10:32 ::  نويسنده : مجید ساعدی


 

گوگل لوگوي وبلاگ  رسمي خود به زبان فارسي را به سبزه آراسته است

گوگل در اقدامی غافلگیرکننده، جالب و تحسین‌برانگیز وبلاگ رسمی فارسی خود را راه‌اندازی کرد.

به گزارش ایتنا، در اولین پست این وبلاگ با اشاره به قدمت زبان پارسی، آمده است در حدود پنجاه درصد فارسی‌زبانان که اغلب در کشورهای ایران، افغانستان، تاجیکستان، ازبکستان و پاره‌ای نقاط دیگر زندگی می‌کنند، از اینترنت استفاده می‌نمایند که این میزان دو درصد کاربران اینترنتی را تشکیل می‌دهد.

به گزارش ايتنا گوگل هدف از این اقدام را ایجاد «کانالی ارتباطی برای اعلان‌های محصولات، راه‌اندازی ویژگی‌ها و به‌روزآوری‌های فوری در زمان‌های بحرانی برای کاربران فارسی‌زبان» اعلام کرده است.

همچنين در اين وبلاگ در قالب پرسش‌هايي از كاربران، برخي امكانات و جنبه‌هاي مختلف سروس‌هاي متنوع گوگل براي كاربران فارسي زبان ذكر شده است.

در آخر از کاربران فارسی زبان خواسته شده نظرات خود را را گوگل در میان بگذارند.

از نکات جالب توجه قالب این وبلاگ، ترکیب لوگوی گوگل با سبزه عید نوروز است.

بر اساس این گزارش، اولین پست وبلاگ رسمی گوگل به زبان فارسی توسط سه تن به نام‌های مهدی شریف‌زاده (راهبر تیم زبان فارسی)، باب جانگ (مدیر جهانی‌سازی) و جک بویس (مدیر بومی‌سازی) پست شده است.

وبلاگ رسمی گوگل به زبان فارسی به آدرس http://googlepersianblog.blogspot.com قرار دارد.
 



شنبه 19 شهريور 1390برچسب:وبلاگ فارسی گوگل, :: 10:26 ::  نويسنده : مجید ساعدی


دانلود کتاب 13 ترفند آموزشی فوتوشاپ

در این کتاب که شامل 13 فایل PDf می باشد شما با تکنینک ها و ترفندهای بی نظیر در فوتوشاپ آشنا می شوید.

بخش هایی که در این فایل ها می خوانید عبارتنداز:

آموزش ایجاد اندام سلولی
آموزش ساخت چارت سه بعدی
آموزش ایجاد چشم های قاتل
آموزش طراحی سیب
آموزش ایجاد کره زمین
آموزش حکاکی روی سنگ
آموزش عصر یخبندان



ادامه مطلب ...


شنبه 19 شهريور 1390برچسب:دانلود کتاب 13 ترفند آموزشی فتوشاپ, :: 10:7 ::  نويسنده : مجید ساعدی

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد